Kaçak yapıyla mücadele sürüyor

Meram’da bu yılın ilk 7 ayında 50 kaçak inşaat belediye ekipleri tarafından yıkıldı.

Son olarak belediye encümeni tarafından yıkım kararı alınan Harmancık, Hatıp, Hasanköy, Karahüyük, Yaylapınar, Uhut, Süleymaniye ve Alakova Mahallerinde bulunan ve kaçak olduğu belirlenen inşaatlar, belediye ekiplerince yıkıldı.

 

Konu ile ilgili yapılan açıklamada, Meram Belediyesi'nin 2008 yılının ilk 7 ayında kaçak olduğu belirlenen 50 inşaatı yıktığı, 28'ini ise ruhsatlı hale getirdiği belirtilirken, yapımına yeni başlanan 85 inşaatın ise yapılan denetimlerin ardından yapımı durduruldu. Kontrollerde kaçak inşaatlarla ilgili 25 dosya mahkemelik olurken, 44 bin 335 YTL'de para cezası kesildiği ifade edildi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?