Kaçak sigara operasyonunda 15 kişi adliyeye sevk edildi

Konya'da 3 gün önce 4 ilde eş zamanlı yapılan kaçak sigara operasyonunda gözaltına alınan 15 şüpheli adliyeye sevk edildi

Edinilen bilgyie göre, Konya İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler, Konya'ya gelen kaçak sigaralarla ilgili 8 ay süren bir çalışma yaparak tespit ettiği şüphelilerle ilgili 3 gün önce Konya merkezli , Gaziantep, Kilis ve Adana'da eş zamanlı operasyon yapmıştı. Operasyon kapsamında gözaltına alınan şüphelilerden 140 bin paket kaçak sigara ele geçirilmiş, 20 kişi gözaltına alınmıştı. 5 kişi savcılık talimatıyla serbest kalırken, 1'i bayan 15 kişi ise bugün Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edildi.

Şüphelilerin suç örgütü kurarak, çakar lambaları kullanıp kendilerine polis süsü vererek kaçak sigara taşıdıkları iddia ediliyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu