Kablo hırsızları yakalandı

Konya'da Şeker Fabrikası’ndan kablo hırsızlığı yaptığı öne sürülen 2 kişi yakalandı.

Jandarma ekipleri, Konya Şeker Fabrikası'nın Kaşınhanı beldesindeki pancar toplama merkezinden 80 metre kablo çalınmasıyla ilgili soruşturma başlattı.

 

Polisle birlikte yapılan çalışmada, Şahin G. (22) ve Orhan G. (19) çalıntı kabloları satmaya çalıştıkları sırada suç üstü yakalandı.

Jandarmadaki sorguları tamamlanan zanlılar, adliyeye sevk edildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?