Edinilen bilgiye göre, Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, şehirde meydana gelen ve gelebilecek hırsızlık olayları için çalışmalarını sürdürürken şüphelendikleri bir aracı durdurdu. Araçta bulunan Servet E., (19) , Mahmut B, (30), İbrahim K. (25) ve Mevlüt G'nin (18) kayıtlarını soran polis hepsinin çok sayıda sabıkasının olduğunu öğrendi. Bunun üzerine otomobilde yapılan aramada yüklü miktarda yakılmış bakır kablo bulundu. Çevreyi araştıran polis, şüphelilerin 1. Organize Sanayi içerisinde bulunan bir fabrikadan 4 bin lira değerindeki kabloları çaldıklarını ortaya çıkardı. Şüpheliler ifadeleri alınmasının ardından nitelikli hırsızlık suçundan adliyeye sevk edildi.
Kablo hırsızları yakalandı
Konya'da, bir fabrikanın 4 bin liralık kablolarını çaldıktan sonra yakıp bakır haline getiren 4 şüpheli yakalandı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR