Kabil'deki intihar saldırısı

Anayasa Mahkemesi otoparkında gerçekleştirilen saldırıda ölenlerin sayısı 12'ye yükseldi

KABİL (AA) - Afganistan'ın başkenti Kabil'deki Anayasa Mahkemesi otoparkında düzenlenen intihar saldırısında hayatını kaybedenlerin sayısı 12'ye çıktı.

Afganistan İçişleri Bakanlığı Sözcü Yardımcısı Nacib Daniş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, üzerinde bomba bulunan saldırganın, mesai saati sona erdiği için binadan çıkmakta olan mahkeme çalışanlarını hedef aldığını belirtti.

Anayasa Mahkemesi otoparkında düzenlenen saldırıda 12 kişinin yaşamını yitirdiğini ifade eden Daniş, 10 kişinin de yaralandığını söyledi.

Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu