Kabil'de intihar saldırısı

İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Sıddıki, saldırıda çok sayıda yaralı olduğunu söyledi

KABİL (AA) - Afganistan'ın başkenti Kabil'de intihar saldırısı düzenlendi.

İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Sadık Sıddıki, bir intihar eylemcisinin patlayıcı yüklü aracı Savunma Bakanlığı ve İstihbarat Ajansı'nın yakınlarında infilak ettirdiğini açıkladı.

Sıddıki, saldırıda çok sayıda kişinin yaralandığını belirtti.

Yerel medya, saldırıda en az 40 kişinin yaralandığını ileri sürdü.

Devlet Başkanı Eşref Gani, saldırıyı sert bir dille kınadı.

Saldırıyı üstlenen Taliban, geçen hafta yaptığı açıklamada "bahar saldırıları" düzenleyeceğini ileri sürmüştü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE