Judo: Süper Lig

- Kadınlarda Galatasaray, erkeklerde İstanbul Büyükşehir Belediyespor şampiyon oldu


ANTALYA (AA) - Judoda 12 kadın ve 12 erkek takımının mücadele ettiği Süper Lig müsabakaları Antalya'da sona erdi.

İstanbul Büyükşehir Belediyespor, grup müsabakalarında mağlup olduğu Ankara EGO Spor'u finalde 3-2 yenerek birincilik kürsüsüne çıktı.

Ankara ekibinin ikinci sırada yer aldığı erkeklerde, Galatasaray ve Konya Selçuklu Belediyespor üçüncü oldu.

Kadınlarda Galatasaray finalde Trabzonspor'u 4-1 ile geçti ve ilk sırayı elde etti. Trabzonspor'un ikinci olduğu ligde, Manisa Salihli Belediyespor ve Antalya Yolspor takımları ise üçüncülükte yer aldı.

Antalya'daki judo şöleni, yarın yapılacak Süper Lig'e yükselme müsabakalarıyla sürecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler