Judo: Anadolu Yıldızlar Ligi Bölge Grup Müsabakaları

- Bayburt'ta gerçekleştirilen müsabakalara 14 ilden 150 sporcu katılıyor


BAYBURT (AA) - Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Judo Bölge Grup Müsabakaları Bayburt'ta başladı.

Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından, Merkez Spor Salonunda düzenlenen müsabakalara Ardahan, Artvin, Bartın, Bayburt, Bolu, Çorum, Düzce, Giresun, Karabük, Ordu, Rize, Samsun, Trabzon ve Zonguldak'tan 150 sporcu katıldı.

Gençlik ve Spor Bakanlığının, sporun tabana ve geniş kitleye yaygınlaştırılması, ilgili branşlarda kulüplere ve milli takımlara altyapı oluşturması düşüncesiyle hayata geçirilen ANALİG Projesi kapsamındaki müsabakalarda, sporcular derece için mücadele ediyor.

İki gün sürecek müsabakalar sonunda dereceye girecek sporculara, düzenlenecek törenle madalya verilecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler