Danimarka’da 2002 yılında kurulan ve bugün 16 ülkede 430’dan fazla şubesi bulunan sağlıklı yaşam markası Joe & The Juice, Türkiye’deki ilk şubesini 12 Eylül itibarıyla İstanbul EMAAR AVM’de açtı. Her siparişe özel taze hazırlanan sandviç, meyve suyu, shake ve kahveleriyle bilinen marka, Türkiye pazarında hızlı bir büyüme hedefliyor.
"Türkiye bölgenin en dinamik pazarı"
Türkiye operasyonlarına yeni bir franchise ortaklığıyla başlayan Joe & The Juice’un CEO’su Thomas Noroxe, Türkiye’nin marka için önemli bir adım olduğunu belirterek, "Bölgenin en dinamik ve gelecek vaat eden pazarına attığımız bu adım, markamızın küresel yolculuğunda önemli bir kilometre taşı niteliğinde. Seninle tanışmak için sabırsızlanıyoruz Türkiye" ifadelerini kullandı.
Markayı Türkiye’ye getiren Food Quest’in CEO’su Karim Hajjali ise Türk tüketicisinin markayla güçlü bir bağ kuracağına inandıklarını vurgulayarak şunları söyledi:
"Enerji, sağlık ve yaşam tarzı odaklı markamız, taze hazırlanmış menüsü, İskandinav estetiği ve '%100 İnsan' felsefesiyle yalnızca yiyecek ve içecek değil, bir deneyim sunuyor."
3 yılda 25, uzun vadede 80 şube hedefi
Joe & The Juice Türkiye Marka Müdürü Tuğcan Dağcı, markanın Türkiye büyüme stratejisini şu sözlerle paylaştı:
"İlk yılımızda 8, 3 yıl içinde ise 25 şubeye ulaşmayı planlıyoruz. İstanbul’un ardından İzmir, Ankara, Bodrum ve Çeşme gibi lokasyonlarla Türkiye genelinde büyüyeceğiz. Uzun vadeli hedefimiz ise 10 yıl içinde 80 şubeye ulaşmak."
Joe & The Juice, sağlık, tazelik ve lezzet odaklı konseptiyle Türkiye’de de yepyeni bir yaşam tarzı deneyimi sunmayı hedefliyor.