Japonya'nın Ankara Büyükelçisi Oka'dan Vali Köse'ye ziyaret

ÇANKIRI (AA) - Japonya'nın Ankara Büyükelçisi Hiroshi Oka, Çankırı Valisi Mesut Köse'yi ziyaret etti. Çankırı Valiliğinden yapılan yazılı açıklamaya...

ÇANKIRI (AA) - Japonya'nın Ankara Büyükelçisi Hiroshi Oka, Çankırı Valisi Mesut Köse'yi ziyaret etti.

Çankırı Valiliğinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Oka, Büyükelçilik Ekonomi Bölümünden İkinci Katip Takumi Suetmitsu ve Shinichiro Ebara ile Sumitomo Rubber AKO Lastik Fabrikası üst yöneticisi Norifumi Fujimoto ile Vali Köse'ye ziyarette bulundu.

Vali Köse, Yakınkent Organize Sanayi Bölgesi'ndeki doğalgaz ve altyapı çalışmalarının sürdüğünü anlatarak, bölgedeki yarımlara destek vermeye devam edeceklerini belirtti.

Ziyarette Büyükelçi Oka ise şunları kaydetti:

"15 Temmuz darbe girişiminde şehit olan vatandaşlarınız için başsağlığı diliyorum. Yatırımlar genelde Türkiye'nin batısına yapılıyor. Biz iç bölgeye yaptık. Türk-Japon ortaklığı ile lastik fabrikası yatırımını Çankırı'ya yaptık. Bu yatırıma imkan sağladığınız için teşekkür ederim. Böyle devam ederse yatırımlar artar."


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE