Japonya’da inşaat alanında yangın

Japonya'nın başkenti Tokyo'ya bağlı Tama bölgesindeki bir inşaatta yangın çıktı, yangında 18 işçi yaralandı.

Japonya'nın başkenti Tokyo'ya bağlı Tama bölgesindeki bir inşaatta yangın çıktı, yangında 18 işçi yaralandı.

Tokyo İtfaiye ve Afet Müdürlüğü, inşaat alanında çıkan yağının sebebinin henüz tespit edilemediğini açıkladı. Yapılan açıklamada yangında 15'i ağır 18 işçinin yaralandığı belirtildi. Yerel saatle 13.50'de ihbar aldıklarını söyleyen Tokyo İtfaiye ve Afet Müdürlüğü sözcüsü, olay yerine 72 ambulans ve itfaiye aracı gönderildiğini ifade etti.

Basın mensuplarına mülakat veren bir inşaat işçisi, dumanların birden etrafı sardığını ve 30 ila 40 arası işçinin kaçabildiği ifadelerini kullandı. İnşaat işçisi, "Vinçlerde çalışan arkadaşlarımız yazık ki kaçamadılar, yangınla birlikte plastik kokuları gelmeye başladı" dedi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş