Japonya'da bir kliniğin deposuna giren üç ayı yakalandı

ANKARA (AA) - Japonya'nın Niigata bölgesinde bir kliniğin deposuna giren üç ayı yakalandı.Kyodo'da yer alan habere göre, polis yetkilileri, Minamiuonuma...

ANKARA (AA) - Japonya'nın Niigata bölgesinde bir kliniğin deposuna giren üç ayı yakalandı.

Kyodo'da yer alan habere göre, polis yetkilileri, Minamiuonuma kentindeki kliniğin deposunda, ikisi yavru üç ayının bulunduğuna dair ihbar aldıklarını ve kliniğe gittiklerini belirtti.

Yetkililer, önce sakinleştirici iğne yardımıyla 1,5 metre boyundaki yetişkin ayının, daha sonra da yavruların yakalandığını söyledi.

Siyah ayılar konusunda uzman Niigata Üniversitesinden Prof. Hideo Miguchi, ayıların kış uykusuna yatmak için sıcak bir yer aradıklarının sanıldığını belirtti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL