Japonya'da askeri helikopter düştü

ANKARA (AA) - Japonya'da bir askeri helikopter, ülkenin güneybatısındaki bir yerleşim yerine düştü.Kyodo ajansının haberine göre, Saga bölgesindeki Kanzaki...

ANKARA (AA) - Japonya'da bir askeri helikopter, ülkenin güneybatısındaki bir yerleşim yerine düştü.

Kyodo ajansının haberine göre, Saga bölgesindeki Kanzaki kentinde, iki mürettebatlı askeri helikopter, bir anaokulunun yakınlarındaki evin çatısına düştü.

Hayatını kaybettiğinden endişe duyulan mürettebatın durumu hakkında henüz net bir açıklama yapılmadı.

Olay yeri inceleyen ekipler, helikopterin düştüğü evin alev aldığını ancak kaza sırasında evde kimsenin bulunmadığını açıkladı.

Savunma Bakanı Itsunori Onodera da basına yaptığı açıklamada, "Kazada ölen ya da yaralanan olup olmadığını araştırıyoruz." dedi.

Mürettebatın bazı aksaklıkların yaşandığını irtibat kulesine ilettikten sonra iniş yapmaya çalıştığını söyleyen Onodera, helikopterin hava trafik kontrolü ile irtibatını kaybetmesinin ardından burun üstü çakıldığının sanıldığını kaydetti.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. Bu arada, Başbakan Şinzo Abe'nin, güvenlik kontrolü için bölgeye 12 helikopter gönderdiği bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE