Japonya çok uluslu tatbikata ev sahipliği yapıyor

TOKYO (AA) - Japonya, güney sahilleri açıklarında çok uluslu güvenlik tatbikatına ev sahipliği yapıyor. Füze ve diğer kitle imha silahlarının sevkiyatını...

TOKYO (AA) - Japonya, güney sahilleri açıklarında çok uluslu güvenlik tatbikatına ev sahipliği yapıyor.

Füze ve diğer kitle imha silahlarının sevkiyatını durdurma hedefiyle düzenlenen tatbikatın bugünkü bölümüne Japon denizcilerin yanı sıra ABD, Avustralya ve Güney Kore sahil güvenlik birimleri katılıyor.

Güvenliği Arttırma İnisiyatifinin 6 kilit üyesinin de aralarında bulunduğu 30 ülkenin yanı sıra üye olmayan 4 ülke ve 20 gözlemcinin dahil edildiği tatbikat, Murasame destroyerinde gazeteciler tarafından takip ediliyor.

Tatbikat, yarın sona erecek.

Güvenliği Arttırma İnisiyatifi, Washington yönetiminin nükleer, kimyasal ve biyolojik silahlarla füzelerin sevkiyatını engelleme çabaları çerçevesinde 2003'te başlatılmıştı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu