Japon balıkçılar Antarktika'da 333 balina öldürdü

ANKARA (AA) - Japon balina avcılarının geçen yaz 122'si hamile olan 333 balinayı katlettiği bildirildi.Uluslararası Balina Avcılığı Komisyonuna sunulan...

ANKARA (AA) - Japon balina avcılarının geçen yaz 122'si hamile olan 333 balinayı katlettiği bildirildi.

Uluslararası Balina Avcılığı Komisyonuna sunulan raporda, Antarktika'da geçen yaz 333 minke balinasının katledildiği belirtilerek, bunlardan 122'sinin hamile olduğuna işaret edildi.

Japonya, balina avcılığını Antarktika'da ekolojik sisteme ilişkin araştırma amacıyla yaptığını öne sürüyor.

Çevreciler ve hayvan hakları eylemcilerinin tüm protestolarına karşın Japonya, Antarktika'daki yıllık balina avını yineleme kararı almıştı.

Uluslararası Adalet Divanı, 2014'te Antarktika'da yapılan balina programının yasa dışı olduğunu açıklamıştı.




AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE