Jandarmanın 184’üncü kuruluş yılında Taksim Cumhuriyet Anıtı’na çelenk bırakıldı

İstanbul İl Jandarma Komutanlığı tarafından Jandarma Genel Komutanlığının 184'üncü kuruluş yıl dönümünde Taksim Cumhuriyet Anıtı'na çelenk bırakıldı.

İstanbul İl Jandarma Komutanlığı tarafından Jandarma Genel Komutanlığının 184'üncü kuruluş yıl dönümünde Taksim Cumhuriyet Anıtı'na çelenk bırakıldı.

Jandarma Genel Komutanlığı, Jandarma Teşkilatının 184'üncü kuruluş yıl dönümünü çeşitli etkinliklerle kutluyor. Bu çerçevede İstanbul İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Yusuf Kenan Topçu ve beraberindeki heyet Taksim Meydanı'nda bulunan Cumhuriyet Anıtı'na çelenk bıraktı. Çelengin anıta bırakılmasının ardından şehitler için saygı duruşunda bulunuldu. İstiklal Marşı okunmasının ardından buradaki tören sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ