Jandarmadan kanser hastalarına ziyaret

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, 4 Şubat Dünya Kanser Günü dolayısıyla hastanede tedavi gören kanser hastalarını ziyaret...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, 4 Şubat Dünya Kanser Günü dolayısıyla hastanede tedavi gören kanser hastalarını ziyaret etti.

"Toplum Odaklı Kolluk Faaliyetleri" kapsamında Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Onkoloji Bölümünde tedavi gören hastaları ziyaret eden ekipler, hastalara acil şifa dileğinde bulundu.

Hastaların psikolojik hassasiyeti dikkate alınarak 3 kadın personelle gerçekleştirilen ziyarette, hasta ve yakınlarıyla tek tek görüşülerek moral verildi.

"Kanseri de yeneriz…" sloganıyla ziyaret edilen hastalar, jandarma personeline gerçekleştirdikleri ziyaret nedeniyle teşekkür etti.

Ziyaret sırasında hasta ve yakınları ile sağlık personeline çiçek hediye edildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL