Jandarma kan bağışladı

KIRIKKALE (AA) - İl Jandarma Komutanlığı, jandarma teşkilatının kuruluşunun 178. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında kan bağışı etkinliği düzenledi.İl...

KIRIKKALE (AA) - İl Jandarma Komutanlığı, jandarma teşkilatının kuruluşunun 178. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında kan bağışı etkinliği düzenledi.

İl Jandarma Komutanlığında düzenlenen kan bağışı kampanyasına, jandarma personeli katıldı.

Kampanyaya kapsamında jandarma personelince 70 ünite kan bağışında bulunuldu.

İl Jandarma Komutanı İsa Çakmak, gazetecilere yaptığı açıklamada, kanın tek kaynağının insan olduğunu ve üretilmediğini belirterek, olduğunu gururla kan verdiklerini söyledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL