Jandarma Genel Komutanlığı 15 Devlet Memuru Alımı Yapacak

Jandarma Genel Komutanlığı, karargahı ve bağlı birimlerde istihdam edilmek üzere 15 devlet memuru alımı gerçekleştirecek. Başvurular e-Devlet üzerinden yapılabilecek.

Jandarma Genel Komutanlığı, karargahı ve bağlı birliklerde çalışmak üzere açıktan temin yoluyla 15 devlet memuru alımı yapacağını duyurdu. Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre, veteriner, mühendis, mütercim, sosyolog ve hizmetli pozisyonlarına başvurular kabul edilecek.

Hangi Kadrolara Alım Yapılacak?

İlan detaylarına göre, Jandarma Genel Komutanlığı şu pozisyonlar için alım yapacak:

  • 1 Veteriner
  • 1 Mühendis
  • 2 Mütercim
  • 3 Sosyolog
  • 8 Hizmetli

Toplamda 15 devlet memuru istihdam edilecek olup, başvuru süreci e-Devlet sistemi üzerinden gerçekleştirilecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ