Edinilen bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığına bağlı ekipler uyuşturucuyla mücadele kapsamında yaptıkları titiz çalışmalar neticesinde jandarma bölgesinde esrar maddesi kullanan B.Ö., S.Ö., İ.Ö., ve E.K’yi yakalayarak gözaltına aldı. Gözaltına alınan şahısların üst aramasında 38 gram esrar maddesi ele geçirildi. 4 şahıs jandarma karakolunda tamamlanan ifadelerinin ardından serbest bırakıldı.
Konuyla ilgili soruşturma sürdürülüyor.
Jandarma ekipleri uyuşturucuyla mücadeleye devam ediyor
Adıyaman İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince yapılan çalışmalar kapsamında uyuşturucu madde kullanan 4 şahıs yakalanırken 38 gram esrar maddesi ise ele geçirildi.
Gündem Haberleri
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu