Jandarma devriyesine 6 yeni araç tahsis edildi

Aydın İl Jandarma Komutanlığı'na, Jandarma Genel Komutanlığı tarafından 6 yeni Devriye Müdahale Aracı tahsis edildi.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı'na, Jandarma Genel Komutanlığı tarafından 6 yeni Devriye Müdahale Aracı tahsis edildi.

Aydın İl Jandarma Komutanlığı, Aydın genelinde yaşayan veya turist olarak gelen vatandaşların güvenliğini sağlamak, suç ve suçlularla mücadele kabiliyetinin arttırılması maksadıyla mesai mefhumu gözetmeksizin gerekli tedbirler almaya devam ederken, jandarmaya 6 yeni araç tahsis edildi. Güvenlik ve hizmet anlayışı çerçevesinde Jandarma Genel Komutanlığı tarafından tahsis edilen 6 adet Devriye Müdahale Aracı, Aydın İl Jandarma Komutanlığı'na teslim edildi. Gelen yeni araçların başta turizmin yoğun olduğu bölgeler olmak üzere ihtiyaç duyulan ilçelerde kullanılacağı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?