İzolasyonu ihlal eden 3 kişi yurda yerleştirildi

Kütahya merkezde karantina kurallarını ihlal eden 3 kişi sağlık ekipleri ile polis eşliğinde KYK yurduna yerleştirildi

Kütahya'da izolasyon koşullarını ihlal eden 3 kişi sağlık ekipleri ile polis eşliğinde KYK yurduna yerleştirildi.

Kütahya Valisi Ali Çelik başkanlığında gerçekleştirilen İl Hıfzıssıhha Kurulu Toplantısı'nda alınan "izolasyon koşullarını ihlal edenlerin karantina sürelerini KYK yurtlarında tamamlamasının sağlanması" kararının ardından uygulamaya geçildi. Kütahya merkezde karantina kurallarını ihlal eden 3 kişi sağlık ekipleri ile polis eşliğinde KYK yurduna yerleştirildi.

Mahalle denetim ekiplerince izolasyon koşullarını ihlal ettiği belirlenen vatandaşlar, sağlık kontrollerinin ardından karantina sürelerini tamamlamak üzere Valilik tarafından belirlenen yurtta gözetim altına alındı. Evde izolasyon yükümlülüğünü ihlal eden vatandaşlara ayrıca idari para cezası uygulandı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş
Alara Çayı'nda kaybolan genç 13 gündür bulunamadı
SUÇ DOSYASI KABARIK ÇIKTI
PÖH'ten Ankara'da DEAŞ Operasyonu: Teröristler Ateş Açtı
TRAFİKTE KORKUTAN RAKAMLAR