İzmit’te balıkçılar “Vira Bismillah” dedi

İzmit Belediyesi Koordinatörleri, 1 Eylül'de başlayan yeni balık avı sezonunun açılışını kutlamak ve balıkçılara bereket dilemek amacıyla Karamürsel'deki...

İzmit Belediyesi Koordinatörleri, 1 Eylül'de başlayan yeni balık avı sezonunun açılışını kutlamak ve balıkçılara bereket dilemek amacıyla Karamürsel'deki balıkçıları ziyaret etti.

Balık sezonunun başlamasıyla birlikte İzmit Belediyesi Koordinatörleri Hakan Yalçın, Ozan Aksu, STK ve Esnaf Masası Koordinatörü Eray Bodur, Karamürsel Ereğli Balık Hali ve Başiskele Balık Hali'nde bulunan balıkçıları selamlamak için sahile gittiler. Balıkçılar, denize ağlarını salmadan önce geleneksel olarak "vira bismillah" diyerek sezonun açılışını gerçekleştirdiler. Bu anı paylaşmak amacıyla koordinatörler, balıkçılarla bir araya geldi.

İzmit Belediyesi Koordinatörleri, Belediye Başkanı Hürriyet'in selamlarını ileterek balıkçılara bol bereketli bir av sezonu diledi. Balıkçı esnafıyla samimi sohbetler gerçekleştiren koordinatörler, balıkçıların kazasız ve belasız bir sezon geçirmelerini temenni ettiler.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?