İzmitli güreşçiler Türkiye Şampiyonası’na hazırlanıyor

İzmit Belediyespor Güreş Takımı, nisan ayında düzenlenecek Türkiye Şampiyonası öncesi İstanbul'da kampa girdi.

İzmit Belediyespor Güreş Takımı, nisan ayında düzenlenecek Türkiye Şampiyonası öncesi İstanbul'da kampa girdi.

Katıldığı organizasyonlarda kenti başarıyla temsil eden İzmit Belediyespor Kulübü Güreş Takımı, bu başarılarını yeni yılda da sürdürmek adına çalışmalarına devam ediyor. İzmitli güreşçiler, gözünü nisan ayında yapılacak Türkiye Şampiyonası'na dikti. Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren İzmit Belediyesi Güreş Takımı, İstanbul Çatalca'ya giderek kampa girdi. Hem minder hem de yağlı güreş için antrenmanlarına Çatalca kampında devam edecek olan İzmitli güreşçiler, nisan ayında gerçekleşecek olan Türkiye Şampiyonası'na hazırlanacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor