İzmit Belediyespor, BOTAŞ Gelişim ekibini 46-64 mağlup etti

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi Play-Off yarı finalinin dördüncü maçında deplasmanda BOTAŞ Gelişim ekibini 46-64 mağlup eden İzmit Belediyespor, seride...

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi Play-Off yarı finalinin dördüncü maçında deplasmanda BOTAŞ Gelişim ekibini 46-64 mağlup eden İzmit Belediyespor, seride durumu 2-2'ye getirdi.

Kocaeli'yi Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde temsil eden ve bir üst lige yükselme mücadelesi veren İzmit Belediyespor Kadın Basketbol Takımı, Play-Off yarı finalinin dördüncü maçında bir kez daha deplasmanda BOTAŞ Gelişim ekibine konuk oldu. Sahasında ilk maçını kazanan ancak üst üste oynadığı iki maçı da kaybederek seride 2-1 geriye düşen İzmit'in sporcuları, deplasmanda BOTAŞ Gelişim ekibini 46-64 mağlup ederek seride durumu 2-2'ye getirdi.

İzmit Belediyespor, elde ettiği bu galibiyetle seride durumu 2-2'ye getirdi ve final şansını son maça taşıdı. Yarı final eşleşmesinin 5'inci ve son karşılaşması, 3 Mayıs Çarşamba günü İzmit Atatürk Kapalı Spor Salonu'nda oynanacak. Türkiye Basketbol Federasyonu'nun maç saatini bugün resmi olarak açıklaması bekleniyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar