İzmit Belediyesi kentin dört bir yanında aşure dağıttı

İzmit Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri, Muharrem ayı çerçevesinde karakollarda, hastanelerde, taksi duraklarında ve camilerde aşure...

İzmit Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri, Muharrem ayı çerçevesinde karakollarda, hastanelerde, taksi duraklarında ve camilerde aşure ikramında bulundu.

İzmit Belediyesi, ilçenin farklı bölgelerinde Muharrem ayının 10'uncu günü dolayısıyla aşure dağıttı. Binlerce aşure İzmit Belediyesi Aşevinde pişirilerek, vatandaşlara ikram edilecek şekilde hazırlandı. Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından organize edilen aşure dağıtım etkinliğinde polis merkezlerinde mesai başındaki polislere, hastanelerdeki görevli personele, taksi duraklarında çalışan taksicilere ve cami cemaatlerine ikramlarda bulunuldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek