İzmir'deki kayıp tablo davası zaman aşımına uğradı

İzmir Büyükşehir Belediyesi envanterinde bulunan 33 tablonun kaybolmasına ilişkin yargılanan 6 sanığa ilişkin davanın "zaman aşımı" gerekçesiyle düşürülmesine karar verildi

İZMİR (AA) - İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı envanterinde bulunan 33 tablonun kaybolmasına ilişkin açılan dava, zaman aşımı gerekçesiyle düşürüldü.

İzmir 12. Asliye Ceza Mahkemesinde görülen duruşmaya, tutuksuz 6 sanıktan Kasım Ş, Meltem V. ve taraf avukatları katıldı.

Hakim, sanıklar hakkında "görevi kötüye kullanma" suçundan açılan kamu davasının zaman aşımı nedeniyle Türk Ceza Kanunu'nun (TCK) ilgili maddesi gereğince düşürülmesine karar verdi.

Eski İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Burhan Özfatura'nın başkanlığı döneminde kurum envanterine alınan 33 tablonun kaybolduğunun tespit edilmesi üzerine o dönem belediyede çalışan 6 sanık hakkında "görevi kötüye kullanma" suçundan cezalandırılmaları istemiyle dava açılmıştı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL