İzmir'deki karbonmonoksit zehirlenmesi

Aliağa ilçesinde 3 gün önce sobadan sızan gazdan zehirlenen yaşlı adam hastanedeki yaşam mücadelesini kaybetti

İZMİR (AA) - İzmir'in Aliağa ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek tedavi altına alınan Behti Kaynarca hayatını kaybetti.

Yalı Mahallesi'ndeki evlerinde 15 Şubat'ta sobadan sızan gazdan zehirlenen Behti Kaynarca (80), kaldırıldığı Tire Devlet Hastanesindeki müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Aliağa ilçesi Yalı Mahallesi'ndeki bir sitede ikamet eden Nebahat (65) ve Behti (80) Kaynarca (65) çifti, 15 Şubat'ta sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenmişti. Hastaneye kaldırılan Nebahat Kaynarca yaşamını yitirmiş, Behti Kaynarca tedavi altına alınmıştı.

Nebahat ve Behti Kaynarca'nın çocuklarının yurt dışında olması nedeniyle cenazelerinin bugün defnedileceği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL