İzmir'de yıldırım düşmesi sonrası yangın

Gaziemir'de bir hastane yakınındaki ormanlık alanda yıldırım düşmesi sonrası başlayan yangın söndürüldü

İZMİR (AA) - İzmir'in Gaziemir ilçesinde yıldırım düşmesi sonucu çıkan orman yangını söndürüldü.

Kentin bazı bölgelerinde etkili olan sağanakla birlikte Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi otoparkının yanındaki ormanlık alana yıldırım düştü.

Ormanlık alandan yükselen alevleri gören vatandaşlar, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu