İzmir'de otomobil denize düştü

İZMİR (AA) - İzmir'in Güzelbahçe ilçesinde park halindeki bir otomobil denize düştü.Yeni Liman mevkisinde, henüz bilinmeyen bir nedenle kayarak denize...

İZMİR (AA) - İzmir'in Güzelbahçe ilçesinde park halindeki bir otomobil denize düştü.

Yeni Liman mevkisinde, henüz bilinmeyen bir nedenle kayarak denize düşen otomobilin içinde bulunan G.Ş. (34) çevredeki güvenlik görevlilerinin yardımıyla kurtarıldı.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından, Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan kadının, sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Denize düşen otomobil ise günün ağarmasının ardından çıkarıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu