İzmir'de orman yangını

Seferihisar ilçesinde ormanlık alanda yangın çıktı

İZMİR (AA) - İzmir'in Seferihisar ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Orhanlı Mahallesi yakınlarındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Rüzgarı şiddetiyle geniş alana yayılan yangına, civar orman işletmelerinden 25 arazöz, 7 helikopter, 3 yangın söndürme uçağı ve çok sayıda söndürme personeli sevk edildi.

Yangını kontrol altına alma çalışmaları sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL