İzmir'de orman yangını

Tire ilçesinde çıkan yangında 2 hektar çam ormanı hasar gördü

İZMİR (AA) - İzmir'in Tire ilçesinde çıkan orman yangını nedeniyle 2 hektar çam ormanı hasar gördü.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Karateke Mahallesi'ndeki ormanlık alanda akşam saatlerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine bölgeye Bayındır Orman İşletme Şefliği ve İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi ekipleri sevk edildi.

Arazide yangın yolu bulunmaması nedeniyle ve rüzgarın etkisiyle büyüyen yangına, 4 arazöz, bir yangın söndürme uçağı ve bir yangın söndürme helikopteri ile çok sayıda söndürme personeli müdahale etti.

Ekiplerin uzun süren müdahalesi sonrası kontrol altına alınan yangında 2 hektar çamlık alanın hasar gördüğü öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE