İzmir'de Olten Filarmoni Orkestrası'ndan yeni yıl konseri

İZMİR (AA) - Olten Filarmoni Orkestrası, yeni yıl etkinlikleri kapsamında İzmir'de sahne aldı. Almanya'nın İzmir Başkonsolosluğunca, "Yeni Yıla Merhaba"...

İZMİR (AA) - Olten Filarmoni Orkestrası, yeni yıl etkinlikleri kapsamında İzmir'de sahne aldı.

Almanya'nın İzmir Başkonsolosluğunca, "Yeni Yıla Merhaba" etkinliği kapsamında Ahmet Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde düzenlenen konserin şefliğini İbrahim Yazıcı üstlenirken, solistliğini ise Burcu Uyar yaptı.

Yaklaşık 1 saat süren ve sanatçıların uzun süre alkışlandığı konserin ardından Başkonsolos Rainer Lassig, katılımcıların yeni yılını kutladı.


Kültür Sanat Haberleri

Şekerci Han Restorasyonu: Tarihin Kalbi Fatih’te Yeniden Atacak
Yılın Fotoğrafı İHA’dan
Minik ressamların eserleri beğeni topladı
Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı