İzmir'de kültür sanat

İdil Biret, 20 Ocak'ta İZDSO'da sahne alacak

İZMİR (AA) - İzmir Devlet Senfoni Orkestrası'nın (İZDSO) bu hafta Rengim Gökmen yönetiminde vereceği konsere, piyanist İdil Biret solist olarak katılacak.

İZDSO'dan yapılan açıklamaya göre, Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi'nde (AASSM), 20 Ocak saat 20.30'da Rengim Gökmen'in yöneteceği konsere, Biret solist olarak eşlik edecek.

Konserde Sergei Rachmaninov'un "Paganini Teması Üzerine Çeşitlemeler" ve Dmitri Shostakovich'in "Senfoni No.6" adlı eserleri seslendirilecek.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL
Sinemada Büyük İndirim: Film Özel Bileti Dönemi Başladı!