İzmir'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Kemalpaşa ilçesinde karı koca, karbonmonoksit zehirlenmesi nedeniyle hayatını kaybetti

İZMİR (AA) - İzmir'in Kemalpaşa ilçesine bağlı Damlacık Mahallesi'nde Ali ve Döne Kaya çifti, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek, yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Burhanettin Kaya akşam saatlerinde ailesinin yaşadığı Damlacık Mahallesi'ndeki eve gitti ve babası 50 yaşındaki Ali Kaya ve annesi 44 yaşındaki Döne Kaya'nın oturma odasında hareketsiz yattığını gördü.

Burhanettin Kaya'nın durumu jandarma ve sağlık ekiplerine bildirmesi üzerine, olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin evde yaşamını yitirdiğini belirledi.

Kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle zehirlendikleri belirtilen çiftin cenazeleri, Kemalpaşa Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE