İzmir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti

İZMİR (AA) - İzmir'in Kınık ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift yaşamını yitirdi.

Hamzahocalı Mahallesi'nde oturan Alibey (76) ile eşi Şaziye Kavram'ı (72) ziyarete gelen yakınları, çifti evlerinde hareketsiz şekilde bulmaları üzerine 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri çiftin hayatını kaybettiğini belirledi.

Yaşlı çiftin cenazeleri, incelemelerin arından İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL