İzmir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Bergama ilçesinde sobadan sızan gazdan etkilenen 2'si çocuk 4 kişi tedavi altına alındı

İZMİR (AA) - İzmir'in Bergama ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Gaziosmanpaşa Mahallesi Turgut Reis Sokağı'nda Özmen ailesinin yaşadığı evde, aynı odada kalan Kader (18), Ömer (16), Nazlı (11) ve Havin Özmen (4) sobadan sızan karbonmonoksitten etkilendi.

Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesine kaldırılan aile üyelerinden Ömer Özmen, ilk müdahalenin ardından Çiğli Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. Diğerlerinin Bergama'daki hastanede müşahede altında tutulduğu belirtildi.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL