İzmir'de İzban treni raydan çıktı

Selçuk ilçesinde trenin raydan çıktığı kazada yaralanan olmadı

İZMİR (AA) - İzmir'in Selçuk ilçesinde İzban treni raydan çıktı, yolculardan yaralanan olmadı.

Selçuk ilçesinden kalkan en son İzban treni, rayların makas ağızlarının açılması nedeniyle raydan çıktı.

Olayda yaralanan olmazken, yolcular Eshot otobüsüyle İzmir'e gönderildi.

Selçuk Belediye Başkanı Zeynel Bakıcı da arızayla ilgili bilgi almak için kaza yerine geldi.

Olayın, sıcak havanın etkisiyle rayların genleşmesi sonucu makas ağızlarının açılmasından kaynaklandığı tahmin ediliyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL