İzmir'de Halep'teki saldırılara tepki

Ülkelerindeki iç savaştan kaçarak İzmir'e gelen Suriyeliler, Halep'teki saldırıları protesto etti- Suriye Mültecilerle Dayanışma Derneği Başkanı Ali:- ''Biz buradan İslam alemine ve Birleşmiş Milletlere çağrı yapıyoruz, Halep'i kurtarın''

İZMİR (AA) - Ülkelerindeki iç savaştan kaçarak İzmir'e gelen Suriyeliler, Halep'te sivilleri hedef alan saldırıları protesto etti.

İzmir'de yaşamını sürdüren, aralarında kadınlarında bulunduğu Suriyeliler, Halep kentinde yaşamını yitirenler siviller için Konak Meydanı'nda bir araya geldi. Ellerinde ''Nerede dünya'', ''Assad katil'' ve ''Rusya stop'' yazılı dövizler taşıyan sığınmacılar, saldırıların durdurulmasını istedi.

Grup adına açıklama yapan Suriye Mültecilerle Dayanışma Derneği Başkanı Muhammed Salih Ali, Halep'teki saldırıları protesto için toplandıklarını söyledi.

Halep'te sivillere yönelik katliam yapıldığını ifade eden Ali, ''Biz buradan herkese çağrı yapıyoruz, Halep'i kurtarın. Hem İslam alemine hem de Birleşmiş Milletlere çağrı yapıyoruz, Halep'i kurtarın. Gelin bizi kurtarın. Çünkü şu anda Halep'te hakiki katliam oluyor.'' diye konuştu.

Grup, Halep'te hayatını kaybedenler için dua ettikten sonra dağıldı.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU