İzmir'de gıda zehirlenmesi şüphesi

Aliağa ilçesindeki bir sanayi tesisinde 300'e yakın işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı

İZMİR (AA) - İzmir'in Aliağa ilçesindeki bir sanayi tesisinde ilk belirlemelere göre 300'e yakın işçi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, ilçedeki bir sanayi tesisinde dün akşam yemek yedikten sonra bazı işçiler karın ağrısı, baş dönmesi ve ateş şikayetiyle doktora başvurdu.

İşçilere ilk müdahaleleri fabrikadaki doktor tarafından yapıldı.

Aynı şikayetlerle başvuran işçi sayısının artması üzerine durum 112 Acil Servis ekiplerine bildirildi.

İlk belirlemelere göre 300'e yakın işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Aliağa, Menemen devlet hastaneleri ile Çiğli Bölge Eğitim Hastanesinde tedavi altına alındı.

İzmir Sağlık Müdürü Bediha Salnur, işçilerin tedavilerinin sürdüğünü, olayı yakından takip ettiklerini bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE