İzmir'de gıda zehirlenmesi

Kemalpaşa ilçesinde, mevlitte verilen tavuklu pilav yedikten sonra rahatsızlanan 17 kişi tedavi altına alındı

İZMİR (AA) - İzmir'in Kemalpaşa ilçesinde bir mevlitte ikram edilen tavuklu pilavdan yedikten sonra rahatsızlanan, 17 kişi hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Bağyurdu Mahallesi'ndeki bir mevlit yemeğinde ikram edilen tavuklu pilavdan yiyen 17 kişi bir süre sonra rahatsızlandı. Ambulans ve özel araçlarla Turgutlu Devlet Hastanesine kaldırılan 17 kişinin yedikleri yemekten zehirlendikleri belirlendi.

Hastanede ilk müdahaleleri yapılan hastaların, durumlarının iyi olduğu bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL