İzmir'de gasp iddiası

Torbalı'da bir kadının bıçak tehdidiyle telefonunu gasbettiği öne sürülen kişi tutuklandı

İZMİR (AA) - İzmir'in Torbalı ilçesinde bir kadının bıçak tehdidiyle cep telefonunu gasbettiği öne sürülen kişi tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, Torbalı İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Özbay yolunda tek başına yürüyen bir kadını bıçakla tehdit ederek otomobiline bindirmeye çalıştığı, kadının direnmesi üzerine cep telefonunu gasbettiği ileri sürülen S.E'yi (24), yakaladı.

Zanlı, emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildiği adliyede çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Sanığın otomobilinde bulunan cep telefonu sahibine teslim edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu