İzmir'de gasp iddiası

Ödemiş ilçesinde bir kişinin 11 bin lirasını gasbettikleri iddia edilen 3 kardeş gözaltına alındı

İZMİR (AA) - İzmir'in Ödemiş ilçesinde bir kişinin 11 bin lirasını gasbettikleri ileri sürülen 3 kardeş yakalandı.

Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğüne başvuran S.K, 25 Şubat'ta üç kişinin Mithatpaşa Caddesinde üzerinde bulunan 11 bin lirayı gasbettiğini iddia etti.

Olayla ilgili çalışma başlatan ekipler, çevredeki güvenlik kamerası kayıtlarını incelemeye aldı.

Ekipler, kayıtlardan şüphelilerin O.K, (39), N.K. (45) ve M.K. (29) isimli üç kardeş olduğunu belirledi.

Gözaltına alınan şüpheliler emniyete götürüldü.

Zanlıların eğlence merkezinde hesap ödediği sırada yüklü miktarda parası olduğunu gördükleri S.K'yı takibe aldıkları, Mithatpaşa Caddesi üzerinde gasbettikleri öne sürüldü.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL