İzmir'de Galatasaray taraftarlarının kupa sevinci

İZMİR (AA) - Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe'yi 1-0 yenen Galatasaray'da, İzmir'deki taraftarlar kupa sevincini doyasıya yaşadı.Sarı-kırmızılı...


İZMİR (AA) - Ziraat Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe'yi 1-0 yenen Galatasaray'da, İzmir'deki taraftarlar kupa sevincini doyasıya yaşadı.

Sarı-kırmızılı taraftarlar maçın bitimiyle sokaklara döküldü. Gündoğdu Meydanı'nda toplanan taraftarlar sevinç gösterilerinde bulundu.

Ellerindeki bayraklarla slogan atan taraftarlar, araçlarla korno çalarak dolaştı.

Bu arada, Fenerbahçe bayrağını yakmaya çalışan bir grup taraftara ise sivil polis engel oldu.

Taraftarlar daha sonra olaysız dağıldı.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de