İzmir'de fabrika yangını

Seferihisar ilçesinde bir mandalina paketleme tesisinde yangın çıktı

İZMİR (AA) - Seferihisar ilçesi Ulamış köyünde bir mandalina paketleme tesisinde yangın çıktı.

Alınan bilgiye göre, akşam saatlerinde bilinmeyen bir nedenle çıkan yangın, tesisiteki ahşap paletler ve elyafların ateş almasıyla ve rüzgarın da etkisiyle hızla büyüdü.

Tesisin etrafında bulunan evler boşaltılırken, çevredeki LPG tanklarına sıçrama riski nedeniyle yangının bulunduğu bölgeye vatandaşlar yaklaştırılmıyor.

İtfaiye ekipleri, bir yandan söndürme çalışmalarını yürütürken diğer yandan yangının yakındaki başka bir fabrikaya sıçramasını önlemeye çalışıyor.

Öte yandan, Seferihisar'da gerçekleştirilen mandalina festivali nedeniyle oluşan trafik, itfaiye ekiplerinin olay yerine ulaşmasını geciktirdiği bildirildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL