İzmir'de fabrika yangını

Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'ndeki fabrikada çıkan yangına müdahale ediliyor

İZMİR (AA) - İzmir'de fabrikada çıkan yangın söndürülmeye çalışılıyor.

Alınan bilgiye göre, Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'ndeki kuru yemiş fabrikasının imalat bölümünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Olay yerine çok sayıda itfaiye ve sağlık ekibi yönlendirildi.

Fabrika çalışanları tahliye edildi, ekiplerin söndürme çalışmaları sürüyor.

Bu arada, fabrikadan yayılan duman şehrin birçok noktasından görüldü.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE