İzmir'de 22 düzensiz göçmenin öldüğü kaza

Kazada devrilen kamyonun otoyol gişelerinden geçiş anına ilişkin görüntü ortaya çıktı

İZMİR (AA) - İzmir'in Menderes ilçesinde 22 düzensiz göçmenin öldüğü, 13 kişinin yaralandığı kazada devrilen kamyonun otoyol gişelerinden geçiş anına ilişkin görüntü ortaya çıktı.

Aydın'ın Söke ilçesinden düzensiz göçmenleri alan kamyonun Selçuk Belevi gişelerinden saat 06.20'de otoyola giriş yaptığı, 06.47'de ise Kısıkköy Havalimanı gişelerinden çıkış yaptığı tespit edildi.

Kamyonun geçiş anı güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Görüntülerde üstü brandayla örtülü düzensiz göçmenleri taşıyan kamyonun gişelerden geçişi yer alıyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu