İzmir'de 142 düzensiz göçmen yakalandı

İZMİR (AA) - İzmir'in Çeşme ve Seferihisar ilçelerinde 142 düzensiz göçmen yakalandı.Çeşme ve Seferihisar ilçeleri açıklarında görevli Sahil Güvenlik...

İZMİR (AA) - İzmir'in Çeşme ve Seferihisar ilçelerinde 142 düzensiz göçmen yakalandı.

Çeşme ve Seferihisar ilçeleri açıklarında görevli Sahil Güvenlik ekipleri, ihbar üzerine hareketli 3 lastik botu durdurdu.

Ekipler, botlardaki 100 Afganistan, 20 Kongo, 19 Suriye, 1 Filistin, 1 Mali ve 1 Eritre uyruklu toplam 142 düzensiz göçmeni güvenli bölgeye aldı.

Aralarında kadın ve çocukların da bulunduğu göçmenler, işlemlerinin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne götürüldü.




Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek