Görevden alınma kararına tepki gösteren Çağatay Güç, bir süredir il başkanlığı binasında nöbet eylemi gerçekleştiriyordu. Gece saatlerinde il binasına gelen Utku Gümrükçü ve beraberindeki grup, binaya giriş yaparak içeride bulunanlarla karşı karşıya geldi.
Arbede Sonrası Yeni Dönem
İki grup arasında kısa sürede tansiyon yükseldi. Yaşanan arbede ve itişmelerin ardından, yeni İl Başkanı Utku Gümrükçü makam odasına girmeyi başardı. Bu müdahalenin ardından Çağatay Güç'ün bina içerisindeki bekleyişi sona erdi.