İzmir adliyesindeki gaz sızıntısı

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül:- "İzmir adliyemizde yangın söndürme tüplerinin bakımı esnasında meydana gelen gaz kaçağından etkilenerek tedavi altına alınanlara ve tüm adalet mensuplarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum"

ANKARA (AA) - Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, İzmir Adliyesi'nde yangın söndürme tüplerinin bakımı esnasında meydana gelen gaz sızıntısından etkilenenlere ve tüm adalet mensuplarına geçmiş olsun dileklerini iletti.

Gül, sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan, İzmir Adliyesi'ndeki gaz sızıntısına ilişkin açıklamalarda bulundu.

Bakan Gül, paylaşımında, "İzmir adliyemizde yangın söndürme tüplerinin bakımı esnasında meydana gelen gaz kaçağından etkilenerek tedavi altına alınanlara ve tüm adalet mensuplarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum." ifadelerine yer verdi.



AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu